cologne-lijn

Als je ooit je eigen parfum of cologne-lijn wilde maken, heb je je waarschijnlijk afgevraagd hoe je moet beginnen, wat zijn de praktische stappen, wat zijn de kosten, hoe voorkom je de valkuilen die anderen mogelijk hebben gemaakt gedurende het proces en een breed scala aan andere vragen.

Door de jaren heen duizenden geuren gecreëerd te hebben voor een breed scala aan grote, middelgrote en ondernemende klanten, weten we heel goed dat het starten van een parfumlijn één ding is; en het is nogal een ander om het te doen met de juiste hoeveelheid richting en professioneel inzicht.

Daarom hebben we, met het inzicht van onze belangrijkste Alpha Aromatics-teamleden , de volgende praktische stapsgewijze handleiding voor het starten van uw eigen parfumlijn opgesteld, met tips voor het vinden van betrouwbare voedingsbronnen, het selecteren van de juiste ingrediënten, hoe u vind het juiste vulbedrijf voor kleinere geurparcours voor startups en een schat aan andere insider-industriewijsheid.

Lees verder om aan de slag te gaan, of neem vandaag nog contact op met ons team om uw geurige dromen uit te laten komen!

Hoeveel kost het om een ​​parfumlijn te starten?

Voordat u op pad gaat om een ​​onderneming te starten, is het altijd slim om te weten wat de initiële investering zal zijn. Laten we dus eerst eens goed kijken voordat we verder gaan.

Volgens Arnold Zlotnik, President en CEO van Alpha Aromatics, “moeten de gemiddelde kosten voor het lanceren van een parfumlijn met een minimum van 200 flessen die gebrandmerkt, verpakt, gevuld en afgedekt zijn, bereid zijn om overal van $ 8000 tot $ 10.000 te besteden om te doen het professioneel. ”

Wat betekent het om je eigen parfumlijn te maken?

Als je je naam ergens op zet, betekent dat een persoonlijke verantwoordelijkheid ervoor. Als het gaat om een ​​product gemaakt voor consumenten, betekent dit dat wat het ook is, veilig moet zijn en moet uitvoeren wat het hoort te doen. In het geval van het creëren van een eigen parfumlijn, is de eerste stap niet het creëren van de geur, hoe verrassend dat ook mag lijken. We kennen dit maar al te goed en bieden de volgende diepgaande antwoorden over hoe te beginnen.

Begin Met Een Plan

Alles vertrekt vanuit een werkbaar businessplan, dat bestaat uit: productdefinitie, marketingniche en -strategieën en winst- en verliesprognoses. Productdefinitie houdt in dat het geurproduct wordt versmald. Beslissingen kunnen zijn om een ​​enkele geur in verschillende vormen aan te bieden, zoals: cologne, bodylotion en zeep, of slechts één type product, maar in verschillende geuren.

Planning houdt ook een beslissing in met betrekking tot uw doel-marketingbasis. Het beantwoordt de vraag: Wie koopt je nieuwe geur? Dit betreft onderzoek naar consumententrends om na te gaan welke demografische gegevens uw geur zal aanspreken en in welke productvorm. Sommige consumenten uit oudere leeftijdsgroepen geven bijvoorbeeld de voorkeur aan duurzame, eenvoudige geuren met etherische oliën en natuurlijke basen, terwijl een jongere cliëntèle misschien meer leunt naar door beroemdheden geënte geuren .

Onderzoek Clientèle En Target Consumer Base

Een doelmarkt kan lastig zijn om vast te stellen. Bijvoorbeeld, de meerderheid van de mannen koopt geen eigen geuren, en als ze dat doen, kiezen ze meestal een favoriet van hun significante anderen. Statistieken geven aan dat vrouwen vandaag 60 tot 70% van alle geuren van mannen kopen (vaak om zichzelf te dragen). Geurontwikkelaars zijn actief op zoek naar marketingoplossingen die mannen zullen overtuigen om geurcollecties te kopen voor verschillende gelegenheden (dag, avond, werk, spel). Zo snel mogelijk beslissen over uw gewenste marktplaats zal een hoop onnodig onderzoek elimineren.

Identificeer Uw Bericht En Vestig Uw Doelgroepdemografie

Voordat u een advertentiecampagne kunt opzetten om uw nieuwe geur te promoten, moet u eerst de unieke boodschap identificeren die deze aan de consument biedt. Naast de simplistische ‘wenselijke steengroeve’-benadering aangeboden door Tom Reichert, zijn in zijn boek The Erotic History of Advertising , waarvan de boodschap alleen is om een ​​geur te gebruiken om het andere geslacht aan te trekken , er andere verkoopbare berichten te overwegen. De lijst is eindeloos, maar sommige ideeën omvatten: vrijheid, passie, jeugd, schoonheid, sereniteit en rebellie.

Het is niet genoeg om gewoon genoegen te nemen met een geur die voor mannen of vrouwen werkt. Inclusief in deze vergelijking is ook leeftijdscategorie, of het nu een geur voor overdag of ’s nachts is en toepasselijke akkoorden voor de nieuwe geur. Dit omvat een begrip van marketingtechnieken, wat in het geval van parfum veel meer inhoudt dan alleen het verkopen van een aroma. In de woorden van de parfumeur, Serge Lutens: “Het is potentieel een drager voor de verbeelding. Parfum is dik; het is vergif en puur verlangen; het is eros in persoon. ”

Overweeg Adverteerfactoren

De belangrijkste factor in uw reclamecampagne is uw vermogen om de psychologische link van uw merk aan te boren met een abstract idee zoals: vrouwelijkheid, mannelijkheid of passie. Dit is de reden waarom zoveel parfum-advertenties, zelfs uit het verleden, erotisch van aard zijn. Hoevelen herinneren zich de tijdschriftadvertenties voor de Lanvin-geur, Mijn zonde , die een zwarte kat met drie witte kittens aan haar zijde illustreert, implicerend zullen we beleefd zeggen, een ‘avondje uit in de stad?’

Adverteer via persberichten, demonstraties en een website. Stel een aantal social media-pagina’s in en bied kortingen aan nieuwe klanten. Ga naar vlooienmarkten en geef monsters samen met schriftelijke informatie over de geur en de ingrediënten ervan.

De Kracht Van Internet Begrijpen En Benutten

Naast het opzetten van een website, kunt u uw nieuwe parfum promoten bij consumenten door gebruik te maken van digitale invloeden zoals You Tube , Instagram en Facebook . Leer hoe u uw eigen video’s kunt maken en advertenties kunt richten aan parfumliefhebbers via de belangrijkste sociale mediasites. Adverteren op belangrijke websites die door uw doelgroep worden bezocht.

Uw Marketing Moet Een Beroep Doen Op Alle Vijf Zintuigen

Als je je nieuwe merk onweerstaanbaar maakt, moet het een beroep doen op alle vijf de zintuigen. Dit wordt bereikt via sensorische marketing. Het voordeel van deze tactiek is dat deze een complete consumentenervaring biedt door een emotionele band te creëren tussen het product en de koper. Sensory marketing is een unieke interactieve tactiek om aandacht van het publiek te winnen. Catering op slechts één zintuig tegelijk is de grootste marketingfout die een verkoper van wat dan ook kan maken.

Het is niet altijd mogelijk om de kracht van geur te gebruiken die zo krachtig is als het is voor het menselijke gevoel en emotie. Dit geldt met name voor het medium televisie. In de woorden van Sammy Richard Dana, auteur van Advertising and Popular Culture : “De overgrote meerderheid van de televisiereclame met parfum doet geen moeite om de geuren te beschrijven die ze promoten.”

Sensory marketing wint vertrouwen en aandacht door een beroep te doen op elk van de vijf zintuigen. Dit kan het gebruik van boeiende, kleurrijke afbeeldingen en video, levendige muziek in de vorm van een jingle of een slogan met zich meebrengen, en het kapitaliseren van aanraking en textuur met hoogwaardige kaarten op geposte advertenties of het gedenkwaardig maken van je parfumfles wanneer je deze vasthoudt .

Hoewel smaak op zich in dit specifieke geval niet van toepassing is, is de reukzin via monstername zeer effectief. De geur van koffie en koekjes bakken zijn dubbele whammies omdat ze zowel geur als smaak aanspreken. Nigel Groom suggereert in The New Perfume Handbook  sampling via geurstrips, plastic zakjes en parfumparels, die een poedervorm van je unieke parfum bevatten. Al deze sensaties worden ingeprent in de geest van de consument, prikkelen de menselijke interesse en dragen bij aan merkloyaliteit.

Om beter te begrijpen hoe je een merk kunt bouwen met de kracht van geur , bekijk  deze geurige gids gemaakt door onze belangrijkste parfumeurs.

Nu, laten we aan de slag gaan met uw aromatische droom

Hieronder volgen enkele woorden van wijsheid van onze belangrijkste teamleden om u te helpen bij het verwezenlijken van uw ondernemersdroom van het starten van uw eigen parfumproduct of productlijn.

Een Betrouwbare Bevoorradingsbron Vinden

Eerst en vooral moet elke maker van een parfumlijn, nieuw of gevestigd, een betrouwbare bron voor flessen, doppen en pompen veiligstellen; een fles of doos voor parfum indien gewenst; labels of zeefdrukken voor een fles of doos en toepasselijke illustraties moeten aanwezig zijn voor het etiket, de doos en / of de fles. Hier is een goede checklist om u te helpen een goede geurleverancier te vinden .

Een Unieke Naam En Fles Voor Je Parfum Creëren

Het ontwikkelen van uw nieuwe merk betekent dat uw geur opvalt tussen een zee van anderen. Een pakkende naam en een opvallende fles zijn essentieel voor parfummarketing en bevorderen de herkenning en verkoop. Registreer uw nieuwe naam bij de juiste staat en stadskantoren en verkrijg de nodige zakelijke licenties. Geur alleen verkoopt nooit. Als dat zo was, waren er geen speciale advertenties of mooie flessen nodig. Veel geuren hebben ook vergelijkbare aroma’s en / of bevatten vergelijkbare ingrediënten. Zowel de naam als de fles helpen u om uw merk te onderscheiden van anderen.

Uw selectie van verpakkingen moet het type geur dat u aanmaakt aanvullen. Klanten verwachten een luxe verpakking voor een parfum die hen $ 60 per ounce kost. Het duurste parfum ter wereld kost meer dan $ 200.000 per fles omdat de kristallen fles is bezet met diamanten. Voor redelijk geprijsde geuren is een aantrekkelijke fles en etiket voldoende.

Ingrediënten Voor Uw Nieuwe Parfumlijn Selecteren En Kopen

Parfum bestaat uit een mengsel van essentiële oliën in basisolie vermengd met alcohol en water. Het selecteren van geuringrediënten hangt af van het karakter dat u hebt toegewezen aan uw unieke geur. Wordt het sensueel, oosters, houterig, elegant of sportief? Alleen jij kent het antwoord. Geselecteerde etherische oliën vormen de basis van elk parfum en worden notities genoemd. De toptonen verdampen snel; de middelste tonen volgen dan het voorbeeld. De basisnoten maken de geur af en duren de langste op de huid. Soms worden er andere elementen toegevoegd, zoals zeezout, pittige zwarte peper en aardachtige vetiver. Hier is een gedetailleerd overzicht van hoe je de tonen van een geur kunt identificeren .

Van etherische oliën is bekend dat ze in verschillende snelheden verdampen, wat betekent dat een geur in de loop van de tijd verandert als het wordt gedragen. Experimenteren is een noodzakelijk onderdeel van het proces voor het maken van parfums. De volgorde waarin je je ingrediënten mixt, is erg belangrijk omdat het de geur beïnvloedt. Als u de volgorde wijzigt waarin u ingrediënten mengt, moet u deze opnemen, omdat u misschien de voorkeur geeft aan het nieuwe resultaat. Als de geur te sterk is, kan deze worden verdund met toevoeging van meer water. Een eetlepel glycerine helpt de levensduur van de geur te verlengen.

Zorg ervoor dat je onze blog verkent voor meer handleidingen over alle aspecten van geurcreatie.

Vind Een Vuller Voor Kleine Parfumruns

In het begin wordt het voor u eenvoudiger en goedkoper om zelf orders in te vullen, omdat de meeste bedrijven minimaal 1.500 tot 2.000 stuks per project nodig hebben. Terwijl u uw klantenbestand opbouwt, moet u een betrouwbaar afvullend bedrijf vinden om te helpen met kleinere tot grotere runs.

Alpha Aromatics En Inkoopsourcing

Sourcing moet komen voordat aan de geur gewerkt wordt. Het is die spreekwoordelijke kar vóór het soort paard. In de woorden van ons team: “Wat wij bij Alpha Aromatics normaal doen, is dat zodra we de sourcing op zijn plaats hebben, we aan de geur kunnen gaan werken. Geloof het of niet, de geur is meestal het snelste deel van dit proces en daarom proberen we ervoor te zorgen dat iedereen de andere dingen op zijn plaats heeft. ”

Alpha Aromatics Minimum Van 25 Pond

Nadat een klant een bepaalde geur heeft goedgekeurd, heeft Alpha Aromatics een minimum van 25 pond. Normaal gesproken lopen onze fijne geurkosten tussen $ 15 en $ 30 per pond. Het is moeilijk om een ​​exacte prijs te geven, omdat elke geur anders is en de materiaalkosten variëren. We kunnen zeggen dat dit bereik waarschijnlijk een extreem zal zijn, van het ene eind naar het andere, maar het meeste werk dat we doen, valt in de high-teens tot midden twintig per pond. Vijfentwintig pond breekt tot 400 ounces. Dus, als je een standaard fles van 1,7 ounce hebt, zou je kijken naar ongeveer 200-220 flessen die je kunt maken uit de 25 kilo.

Bepaal Uw Markten

Houd een marktplaats in gedachten. Onderzoek waar verschillende soorten geuren goed verkopen. Natuurlijke parfums op basis van etherische oliën van planten en bloemen zijn bijvoorbeeld meestal goed op vakbeurzen en boerenmarkten. Redelijk geprijsde geuren verkopen steviger in de warenhuizen van warenhuizen en warenhuizen. Prijzen en verpakkingen moeten de belangrijkste factoren zijn die bepalende marktplaatsen bepalen.

Haar bedoeling was om een ​​parfum te creëren dat eerder de geur van een vrouw dan van bloemen was. Ze zei ooit: “Vrouwen willen niet ruiken naar een bed van rozen.” Ze ging door met het maken van Chanel No.22, dat ook een stel vette aldehyden (C10, C11 en C12) bevatte die blended om een ​​citrus en florale noot met een zeepachtige kwaliteit. Veel andere parfumeurs volgden het voorbeeld met klassiekers als Lanvin’s Arpege,  Femme van Lagerfeld , Elizabeth Taylor White Diamonds en White Linen van Estee Lauder  , om er maar een paar te noemen .

Identificatie Van Aromatische Aldehyden

Terwijl aromatische aldehyden zeer gecompliceerde chemische structuren hebben, helpt hun geur ze gemakkelijk te identificeren. Een aromatisch aldehyde wordt gedefinieerd als een amalgaam dat de CHO-radicaal bevat, zoals benzaldehyde, dat een geurprofiel heeft dat doet denken aan amandelen. Over het algemeen geven deze chemische verbindingen een zeepachtige, wasachtige, citroenachtige, bloemige toets aan een parfumformule.

Meest gebruikte aldehyden in parfums

Parfumtitanen zijn gespecialiseerd in het creëren van unieke geuren , waarvan er vele de volgende aldehyden bevatten. In het algemeen kunnen parfums die deze organische verbindingen gebruiken, van bloemige, fruitige of citrusachtige aard zijn. Vetaldehyden bevatten tussen 8 en 13 koolstofatomen in hun moleculaire samenstelling en hebben een zeer aangename fruitige of bloemengeur. Ze kunnen gemakkelijk worden gedetecteerd in zeer lage concentraties. Ze zijn in werkelijkheid een familie van componenten die metaalachtig, zetmeelachtig, citrusachtig of wasachtig kunnen zijn. Het volgende komt vrij veel voor in moderne parfumformules:

  • C7

Deze samenstelling zorgt voor een scherp, kruidig ​​en groen aroma dat doet denken aan de frisse buitenlucht. Breezes zweven door het oog van de geest, gevuld met de geur van bloemen zoals jasmijn, roos, iris en lelietje-van-dalen.

  • C8

Dit is een octanolverbinding, wat betekent dat het een aledehyde is met de specifieke chemische formule CH 3 (CH 2 ) 6 CHO. Deze kleurloze, geurige vloeistof met een fruitachtige geur komt van nature voor in citrusolie. Sterk suggestief voor sinaasappelen en wasachtige citrus sinaasappelschil, dit amalgaam is een krachtige vetachtige verbinding die vaak voorkomt in citroengeuren.

  • C9 Nonanal 

Deze complexe verbinding is ook bekend als een nonanal, wat een heldere bruine vloeistof is, gekenmerkt door een roze-oranje geur die onoplosbaar is in water en wordt aangetroffen in ten minste 20 essentiële oliën. Het is warm en meestal bloemig (roos en jasmijn) met een wasachtige komkommer-nuance die in de juiste formulering een geur heel fris en schoon kan maken. Het wordt veelvuldig en zorgvuldig gebruikt in parfumformules in combinatie met andere aldehyden. Wanneer hogere niveaus worden gebruikt, is het een belangrijke component in zowel citrus als rozen, terwijl het in sporenhoeveelheden bijdraagt ​​aan een breed scala aan geurtypes.

  • C10 Decanaal

C-10 Decanal is een aldehyde met de specifieke formule C 10 H 20 O. Dit gecompliceerde composiet is een belangrijk onderdeel van citrus en doet denken aan sinaasappelschil en citroenen (specifiek Citral, een natuurlijk mengsel van twee aldehyden met dezelfde formule maar diverse structuren.)

  • C11 Undecanal

Dit 11-koolstof aldehyde is complex, schoon en van nature aanwezig in korianderbladolie. De chemische formule is C 10 H 21 CHO en de unieke make-up geeft een bitter en fris effect in de formuleringen van colognes. Het geurprofiel is aangenaam en bestaat uit licht citrus (oranje), vetachtige en wasachtige-bloemen (roos) elementen.

  • C12 Lauric – Dodecanal

Dit amalgaam behoudt de chemische formule CH₃ (CH₂) ₁₀CHO. Het is een kleurloze vloeistof die in veel geuren voorkomt en van nature voorkomt in citrusoliën.

Het staat bekend om zijn intensiteit en verschilt van andere van zijn soort omdat het verschillende kwaliteiten aanneemt afhankelijk van hoe het wordt gebruikt. In hoge concentraties is het geurprofiel zweterig en metaalachtig, maar wanneer het wordt verdund, komen bloemen (seringen of viooltjes) en kruidachtige kwaliteiten aan het licht (en de neus). Deze organische verbinding verbetert ook de effecten van muskus in een geur. Aldehyde c-12mna = 2-methylundecanoaal is een organische verbinding die van nature voorkomt in kumquat peelolie. De geur is oranje, kruidachtig en amberachtig. Bij hoge verdunning smaakt het een beetje naar noten en honing. Het is een kleurloos of lichtgeel en wordt vaak gebruikt als een component in zeep, wasmiddelen en parfums.

  • C13 Tridecanal

Met 13 koolstofatomen met moleculaire formule C 13 H 8 ClFO, kan het geurprofiel van dit aldehyde worden beschreven als verse, schone, zeepachtige, citrusachtige wasachtige grapefruitschil. Het doel is om waterige, citrus- en bloemige noten te bieden aan vele verschillende soorten geuren.

  • C14 Undecane

Dit smaakvolle amalgaam is algemeen bekend als het perzikaldehyde, hoewel het technisch gezien in de categorie van een lacton valt. (Dit is een organische verbinding die een ester bevat, een composiet afgeleid van een carbonzuur en een alcohol.) Het heeft een zoet, fruitig geurprofiel van de perzik en wordt veel gebruikt in parfumsamenstellingen, hoewel in kleine hoeveelheden, omdat het een zeer krachtige verbinding.

  • Aldehyde C16 genoemd

De moleculaire formule voor deze zoete, fruitige, aardbeiengeur die doet denken aan snoep, is C 12 H 14 O 3. Een secundaire, bloemige honingnuance vloeit door het aroma, waardoor het ideaal is voor bloemige composities, zoals jasmijn en roos, evenals die met sterke fruitige tonen. Het voegt een warmte toe aan elke geur en versterkt vooral de top en houtachtige tonen. Volgens Wikipedia, “Ethyl methylphenylglycidate, algemeen bekend als” de zogenaamde aldehyde c-16 “en ook als” aardbeialdehyde “, is een organische verbinding die wordt gebruikt in de smaakindustrie in kunstmatige fruitsmaken, met name aardbei.”

  • C18

Deze romige, boterachtige kokosnoot heeft de chemische formule CH 3 CH₂CHO en is ook bekend als Gamma-Nonalactone. Volgens Arctander: “Dit is een van de meest gebruikte lactonen in parfums en in tropische smaken. Het toepassingsgebied varieert van de beste luxe parfums tot de goedkope maskering van geuren … van gardenia-bloembasissen tot kokosnoot-snoep smaken. De intense zoetheid en vasthoudendheid wordt vaak gebruikt, samen met die van Undecanolide (Aldehyde C-14) in Gardenia, Tuberose, Honeysuckle, Stephanotis, Plumeria, Jasmine en vele andere zware bloemsoorten. ”

  • Schiffs Bases

De basen van Schiff zijn gemaakt van het combineren van geuraldehyden met methylanthranilaat, waardoor unieke reacties ontstaan, waardoor unieke aroma’s worden gecreëerd. Methylanthranilaat, zowel als een bestanddeel van verschillende natuurlijke etherische oliën en als een gesynthetiseerde aroma-chemische stof, wordt veelvuldig gebruikt in moderne parfums en veel daarvan worden ook op het gebied van parfums gebruikt. Een recent artikel citerend in Perfumers World : “In de context van een parfum is de meest voorkomende Schiff’s Base bekend als aurantiol, geproduceerd door het combineren van methylanthranilaat. Aurantiol (Methyl Anthranilate Schiff’s Base) is neroli oranje muguet druif zoete zware bloemen oranjebloesem verdovende bloemen oranje oranjebloem kamperfoelie. ”

Alpha Aromatics en het gebruik van aldehyden

Onze zeer bekwame parfumeurs weten hoe ze de kracht van aldehyden kunnen benutten voor gebruik in hun vele geursamenstellingen. We creëren al decennia fijne parfums. Onze zorgvuldig ontwikkelde formuleringen worden gebruikt in premium parfums, producten voor persoonlijke verzorging , kaarsen en diffusers, parfums voor thuisproducten en onze geurneutraliserende stoffen voor degenen die gebruik maken van de diensten van huismerkfabrikanten, op maat gemaakte verpakkingsbedrijven en tolmenging (de speciale service van aangepast mengen de unieke formule van een bedrijf tot een eindproduct).

We bevinden ons in een unieke positie als zowel een leider als een pionier in de parfumindustrie. Aldehyden zijn lange tijd integrale ingrediënten geweest in hun vele unieke seizoensgebonden melanges. Sommige van hun meer populaire zijn hieronder. Ze omvatten: formuleringen voor herfst, winter en het vakantieseizoen, en lente en zomer, met alle nuances die gepaard gaan met vernieuwing en florale pracht.

gehele nagelbed te vegen.nageltips  Breng Nail Prep poeder onderste uiteindevan het knijptool knijphulpmiddel 2 minuten totdat de acryl nagelvijl, hoe soepeler het bestand, dwz 240/240 is gladder dan een nagelvijl 80/80).

2 manieren zien om dit te doen:
Als u GEEN lamp heeft om uw acrylics acryl af te dichten.nagelriemolie toe nagelriemolie toe

Als een zomernacht in de tropen, deze zomergeur is zoet, zwoel en bedwelmend. De topnoot van groene, sprankelende citroen en milde, kruidige bergamot wordt gevolgd door een geurig, bloemig hart dat bestaat uit delicaat wit knopblaadje, verleidelijk en rijk jasmijnblaadje en intens romige en rijke gardenia, aromatische viooltjes en kruidachtige tijm. Een bosachtige schone, suikerachtige witte musk-basisnoot maakt de geur compleet.

Aldehydes Wild Thyme Alpha Aromatics

  • Cottage Herb Garden

Sprankelend blauw water, zachte zomerwinden en knusse bakstenen huisjes genesteld in het weelderige, serene Engelse platteland kenmerken deze groene bloemengeur. Verleidelijke tonen van zoet, aards, steranijs, verse basilicum, met gras begroeide peterselie, aromatische wilde bloemen, frisse tuingroenten en een bosachtige, sensuele musk-basisnoot vormen dit complexe aroma.

parfumexpert over hoe je parfum kuntkopen Calvin Kleinriemen en geur in jouw richting , een

Topnoten van bosachtige en florale kwaliteiten en een vleugje schone, frisse lucht die over een geurige smaragdgroene lagune drijft, introduceren deze angstaanjagende geur die overvloeit in een complexe hartnoot bestaande uit aromatische, nacht bloeiende jasmijn, donkergroene mossen die de ongrijpbare essentie van het bos vangen oeroud in de lente en vroege zomer en bedwelmende Egyptische blauwe lotus. Het aroma wordt afgesloten met een warme, sensuele, amberachtig-muskachtige, cederachtige basisnoot.

op de nagelriem van uw nagel en duw met een nagelriemschuiver de nagelriem terug, zorg ervoor dat er geen nagelriem op het nagelbed zit (omdat het acryl er niet aan kleeft) en veeg de nagel schoon

vinden van je kenmerkende geur . Notes die worden gebruikt nieuwe Floral geur.

Herfst en de feestdagen roepen een rijke beeldtaal en bepaalde associatieve geuren op die we allemaal kunnen identificeren en waarmee we ons kunnen verbinden; pompoentaart, de dennen van een vers gesneden kerstboom en de warmte van een knetterende open haard zijn uitstekende voorbeelden. Hieronder staan ​​een paar geuren die de meesters van Alpha Aromatics hebben gemaakt om de essentie van deze vrolijke tijd van het jaar vast te leggen.

Bied Geurmonsters Aan

Mevrouw Fields zei ooit dat ze nooit gelukkiger was dan toen ze haar iconische chocoladekoekjes bakte, maar toen ze voor het eerst begon, kon ze ze niet verkopen. In een interview zei ze ooit dat ze ze begon weg te geven aan voorbijgangers, die na het samplen van haar koekjes zich realiseerden hoe heerlijk ze waren. Hetzelfde idee geldt voor parfumverkoop. Het geven van geurmonsters zorgt ervoor dat uw geur wordt onthouden en bevordert de verkoop. Je kunt ze maken in de vorm van kleine capsules, ‘krabben en ruiken’ papieren en folders.

Ga Naar Winkels

Dit aspect van je parfumlancering zal enige tijd kosten om te ontwikkelen. U moet betrouwbare groothandels of distributeurs vinden die uw product verkopen aan de detailhandel. Ze brengen overal tussen de 20 en 50% in rekening, wat zich vertaalt in een groothandelprijs van $ 6,25 voor uw verwachte verkoopprijs van $ 25 per fles van 1-ounce. De groothandel verkoopt het vervolgens aan de winkel voor $ 12,50, die vervolgens de prijs verdubbelt en voor $ 25,00 in de winkel verkoopt.

Wees Geduldig

In de woorden van Ann McClain, maker van MCMC Fragrances, “Elke stap in het creëren van een parfum kost tijd. Ik maak tientallen proeven van een geur voordat ik het als definitief beschouw. Ik draag het op mijn huid voor weken en soms maanden. Ik liet mijn vrienden het dragen en gaf me feedback. Ik verander de geur opnieuw enigszins. Het vergt geduld, toewijding en doorzettingsvermogen. ”

Tot slot

Onze onderzoekers en chemici van Alpha Aromatics produceren al decennia fijne parfums. Als het erom gaat de visie van een bedrijf te vertalen naar geurvoorwaarden die consumenten aantrekken en aanspreken, is onze expertise ongeëvenaard. Onze composities worden gebruikt voor een veelvoud aan doeleinden, waaronder maar niet beperkt tot: parfums van superieure kwaliteit; geur branding; persoonlijke verzorging producten ; kaarsen en diffusers en geuren voor thuisproducten.

Ons 85.000 vierkante meter grote technologiecentrum in Pittsburgh , Pittsburgh, vormt de kern van onze constante staat van innovatie binnen de wereld van de industriële wetenschap. Roger Howell, vicevoorzitter van Alpha Aromatics, en ons team van drogisterijen zijn altijd op de hoogte van trends in de industrie en onze laboratoria zijn uitgerust met de beste geavanceerde hulpmiddelen die met geld te koop zijn. Deze omvatten: gaschromatografie, massaspectrometrie, headspace-analyse, destillatie, extractie en kwaliteitscontrole-technologie.

GEDAAN!

Geniet van je nieuwe acrylnagels en wees er trots op dat je het allemaal zelf hebt gedaan! GA JIJ!

Acrylnagels duren meestal 23 weken en je kunt ze dan verwijderen (zie onze blog ‘Hoe verwijder je veilig acrylnagels’) of vul ze in (zie onze blog ‘Hoe vul je het in Acrylic Nails‘ in)

Bedankt voor het lezen!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *